SELAMAT DATANG KE BLOG CIKAI SY ! HOPE U ALL AKAN ENJOY DGAN ENTRY2 SY !

Jan 31, 2013

Inche Capital A

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

hai hai hai... :)
nk story pasal inche Capital A...
tpy bukan cite pasal rupe paras dye...
cume nk cite tentang kelebihan dye..
smpai aku ase nk cite kt blog neyh...

okeyh... da 2 malam neyh dye rjin nk call aku...
salu nye nk msg pon pyah.. org bz kate nye....
hehehe.... tpy tu laa... 2 hary neyh sronok lak lyan Capital A neyh...
bkan sbb pe.. dye pandai main gitar kot.....
aku adore giler ngan laki yg pandai main gitar...
dan dan... dye siap menyanyi lagy ntok aku...
wahhhhh.. comel giler !! (^___^)

and and... dye ade nyanyi lagu yg dye buad sendiri...
lagu ntuk org yg kecewa kate dye.. hihi..
btw, lgu tu seriously best sgt sgt.....
walaupon simple, but sedap didgar... :)

antara lagu lagu yg dye nynyi ntuk aku....
your guardian angels by the red jumpsuit...
look what you've done by jet...
hampa by ari lonso....
anak kampung by jimmy palikat & one nation emcees...
dan aku pon ade nyanyi gak.. tpy xbnyk laa...
better man by robbie williams...
terukir di bintang by yuna...
yg lain aku xngat.... hoho....

kepada inche Capital A....
if awk bce neyh....
pas neyh kite nyanyi lagu neyh pulak eyh awk... (^_~)





No comments:

Post a Comment