SELAMAT DATANG KE BLOG CIKAI SY ! HOPE U ALL AKAN ENJOY DGAN ENTRY2 SY !

Oct 31, 2012

story of my housemates


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

hai hai hai dan jgak hai..... :)

lame da xtyping typing kt blog tersyg aku neyh....
neyh aku nk cite skit pasal housemate housemate aku yg comey comey blako....
tpy aku agy comey la kan..... hahahahahaha... :P

ary neyh da 2 mgu aku pindah blik klang....
coz aku da abeh sem 5... tgal nk abeh kn sem 6 a.k.a praktikal.... (^^,)
alhamdulillah ! setelah penat lelah aku mencari n bertungkus lumus...
aku da dpat tempat praktikal.... kt HQ dominos area shah alam.... 
berdoa agar ia mampu membantu aku dlam mempraktikkan ape  yg aku blajo slame neyh... :)

ermmmm... bile da duk sini.. rendu plak suasane kt umah sewa....
rendu nk gelak gelak ngan housemate... rendu nk gosip gosip....
rendu nk mkan same... rendu nk menjerit bile nmpk lipas... :P
dan rendu nk kejar bas time nk g kolej.... (^^,)

well.... agak nyer bile lagy kite nk ase suasane yg mcm neyh erk ??
dan yg pling penting, bile lagy kite bole jumpe ?
korg sumenye jauh jauh...... (Y_Y)

izat, emy, izan & hanim...... aku rendu korg sgt sgt......... huhuhuhuhu
korg la yg salu dgar aku memekak dlam bilik....
korg jgak la yg tpakse pekak kn tlinge bile aku psg radio kuad kuad..
maap laaaa.... btw, aku ttap rendu korg sgt sgt......... 
korg jgan sesekali brani branie nk lupekan aku k.... *crying

so aku harap korg akan slalu suksess la dlam life korg...
andai kite dipanjangkn umo n dimurahkan rezki....
kite akan bertemu satu hary nanty....
#sah sah akan jumpe time graduate nanty kan =..=

so tu la ntuk entry kali neyh.... kbai.... (^^)/



oke.. yg neyh aku pgil izat jer... pling kepoh dlam umah.... 
#sori la aku amek pic kt fb kau 


yg sbelah kanan uh aku pgil emy.. budax johor.... pling senyap.. 
tpy dlam bilik, dye suke menjerit... :P



yg neyh plak anim.... my best patner.... always dgar crite aku.....
sume pasal aku dye tau.... dan i miss her so much.... (^^,)


yg neyh plak izan...... suke merajok.... tpy lau da marah..
mcm singe.. aku pon takot.. hahahaha.... 



No comments:

Post a Comment